Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Dikal M$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
|
1. |
Dikal M. Peculiarities of formation and signs of emotional burnout syndrome in medical university teachers [Електронний ресурс] / M. Dikal, O. Cherniukh, T. Bilous, N. Voitkevych // Наука і освіта. - 2017. - № 3. - С. 63-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2017_3_14
| 2. |
Khomenko V. G. Melatonin – as the pineal gland product in regulation of physiological functions of the organism [Електронний ресурс] / V. G. Khomenko, M. V. Dikal, O. V. Kushnirik // Клінічна та експериментальна патологія. - 2018. - Т. 17, № 3(2). - С. 143-149. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/kep_2018_17_3(2)__27
| 3. |
Dikal M. V. Role of interdisciplinary approach in teaching the subjects "Bioorganic and biological chemistry” and "Medical biology” (Problems of higher medical education) [Електронний ресурс] / M. V. Dikal, O. H. Cherniukh, T. M. Bilous, V. H. Khomenko // Буковинський медичний вісник. - 2019. - Т. 23, № 2. - С. 40-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bumv_2019_23_2_8 Мета роботи - досягнення максимального рівня міжпредметної інтеграції під час викладання дисциплін "Медична біологія" та "Біоорганічна та біологічна хімія" з метою покращання рівня знань та підвищення аналітичного розуміння закономірностей метаболічних процесів і особливостей їх порушень у людини; створення як односпрямованих, так і мобільних двосторонніх схем інтеграції теоретичних дисциплін на базі спільних тем, процесів, що вивчаються із залученням як горизонтальних, так і вертикальних структурних міжпредметних формувань; сукупно-порівняльний та логіко-аналітичний аналіз навчальних робочих планів та застосування їх у навчальному процесі з точки зору практичної міждисциплінарної інтеграції. Зазначено, що правильна та змістовна інтеграція навчального процесу під час підготовці спеціалістів медичного профілю має грунтуватися на цілісному розумінні основних біологічних, біохімічних, гістологічних та анатомічних особливостей організму в цілому. Системний міждисциплінарний метод навчання надає змогу підготувати фахівців з якісно новим рівнем клінічного мислення, які здатні адекватно оцінити стан пацієнта з допомогою інтеграції набутих знань та навичок, результатів біохімічних, анатомічних, клінічних та інструментальних методів дослідження. Висновки: упровадження інтеграції міжпредметних зв'язків у навчальний процес під час викладання дисциплін "Біоорганічна і біологічна хімія" та "Медична біологія" забезпечить формування як односторонніх (біологія-хімія), так і двосторонніх (біологія-хімія-біологія) міждисциплінарних взаємодій, які спрямовані на розвиток системного клінічного мислення, пізнавальної активності та самостійності. Отже, жодна навчальна дисципліна, ізольована від інших, неспроможна сформувати професійну компетентність майбутнього медика.
| 4. |
Bilous T. M. Risk Assessment of the Development and Signs of Emotional Burnout Syndrome in Lecturers of Theoretical and Practical Departments of Medical University [Електронний ресурс] / T. M. Bilous, M. V. Dikal, L. M. Kaniovska // Наука і освіта. - 2017. - № 7. - С. 70-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2017_7_13
| 5. |
Dikal M. V. Biological role of reactive oxygen species in mitochondria [Електронний ресурс] / M. V. Dikal, Ye. O. Ferenchuk, Т. M. Bilous, T. G. Коpchuk, V. M. Drachuk, V. V. Bilous // Клінічна анатомія та оперативна хірургія. - 2023. - Т. 22, № 2. - С. 100-106. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/kaoch_2023_22_2_15
|
|
|